0 1 min 2 lata

Moskwa. 13 lipca INTERFAX.RU – Serwis reklamowy Avito stał się właścicielem 67% agregatora reklam samochodów używanych Haraba, wynika z Jednolitego Państwowego Rejestru Osób Prawnych.

Transakcja jest realizowana przez główną spółkę operacyjną Avito, Kekh Ekommerts LLC, od 13 lipca firma posiada 67% udziałów w Kharaba LLC.

„Kharaba” została zarejestrowana w 2019 roku w Dagestanie. Przed transakcją współwłaścicielami Haraby było 5 osób: Gadzhi Kurbanov, Andrei Reduto (po 31,88%), Kamil Gadzhiev (21,25%), Michaił Tiurin (10%), Dmitrij Kowaliow (5%).

Serwis Haraba podaje, że serwis agreguje reklamy sprzedaży używanych samochodów ze wszystkich popularnych witryn. Tak więc udział reklam Avito wynosi 41%, Drom – 25%, Auto.ru – 23%, Yula – 6%, SberAvto – 2,5%, ze stron dealerów – 2,5%.